Content Marketing, The Awards
Een gedenkwaardige editie van de Content marketing awards
Eind 2022 vinden de Content Marketing Awards (CMA) plaats in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum Mediapark. Het evenement is georganiseerd door het eventbureau van Peter Wybenga en Bas Vlugt, in samenwerking met het Instituut voor Beeld & Geluid. Met 200 verwachte gasten was de avond gericht op de uitreiking van prijzen aan de top van de Nederlandse en Belgische contentmarketingindustrie, virtuoos gepresenteerd door René Mioch.
Omdat de prijsuitreiking twee jaar lang niet mogelijk was vanwege de corona pandemie, is gekozen om deze editie extra feestelijk te maken. Qua locatie was al gekozen voor het instituut van Beeld en Geluid. Zij hebben ons, dankzij de ervaring met ons bij vergelijkbare evenementen, geïntroduceerd bij de opdrachtgever.
Dankzij onze kennis van de locatie en de aanwezige faciliteiten, wisten wij dat planning en logistiek dit keer geen uitdaging vormden. Het resultaat was dat wij snel en passend konden reageren op de offerte-vraag van onze klant. De heerlijke tasting die wij hebben georganiseerd, om de klant mee te nemen in het menu wat wij voor de avond in gedachten hadden, heeft ze over de streep getrokken.
Sit-down dinner, met staande ovatie
Naast de prijsuitreiking was het hoogtepunt het sit-down-diner, waarbij rekening werd gehouden met diverse dieetwensen. In de keuken was een aparte plek georganiseerd waar alleen glutenvrij voedsel werd bereid, om kruisbesmetting te voorkomen. Een aparte chef, speciaal voor de uitgifte van dieetgerechten, zorgde voor een vlekkeloze service. Er waren diverse passende keuzes qua dranken gemaakt bij het eten en alles werd feestelijk geserveerd. Zo sloten de gerechten perfect aan bij de thema’s van de avond, waarbij een luxe en verfijnde presentatie werd gehanteerd.
Het thema van het feest was een galadiner met casual kleding, wat een unieke en ontspannen sfeer creëerde. De decoratie reflecteerde de elegantie en stijl van het evenement, in oranje, zwart en goud, . Onze cateringpresentatie sloot naadloos aan bij deze kleuren en stijl, wat bijdroeg aan de algehele uitstraling van klasse en verfijning.
De hoofdactiviteit van de avond was de awardshow zelf, waarin diverse prijzen werden uitgereikt aan de top van de contentmarketingindustrie. Uiteraard ging hier de meeste aandacht naar uit, bijna iedereen in de zaal maakte kans op een award en iedereen was natuurlijk gespannen. Kennelijk om de spanning te breken begon iemand te klappen bij het binnenbrengen van het dessert. Dit werd overgenomen door de hele zaal. Wij hebben het applaus dankbaar in ontvangst genomen.
Nadat de laatste gasten waren uitgezwaaid, hebben wij zorg gedragen voor de afbouw van de bars, keukens, uitgiftepunten, werkruimtes en de tafels en stoelen die waren ingehuurd. Dit vergemakkelijkte de logistiek en planning voor onze opdrachtgever en de locatie aanzienlijk, waardoor alles volgens een strak draaiboek verliep.
Terugblik van de opdrachtgever
Onze opdrachtgever had ook een eigen systeem voor het verzamelen van feedback, waaruit bleek dat de gasten zeer tevreden waren. Als enige minpuntje werd de temperatuur van het bier genoemd, wat in eerste instantie inderdaad niet koud genoeg was. Dit kwam door een technisch probleem met de luchtgekoelde tapsystemen van de locatie. Maar dankzij snel handelen en persoonlijk contact met een bevriende specialist hebben wij dit probleem kunnen verhelpen.
Wij zijn erg blij en trots de review van onze opdrachtgever te mogen delen.
“Zeer tevreden over onze communicatie, snelle handelen en flexibiliteit voor, tijdens en na het evenement. De samenwerking met Remco en Floris was weer een groot succes.” – Peter Wybenga en Bas Vlugt, Marketing Report
Eventdetails
- Periode: November 2022
- Aantal Personen: 400
- Locatie Beeld & Geluid Hilversum
- Klant: Content Marketing, The Awards
Enthousiast geworden en vrijblijvend een offerte aanvragen?
Neem voor uw eventcatering contact op met Floris en van Maurik.